
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Προοδευτικού Συλλόγου Νεστάνης μετά την προβολή που έκανε στην κίνηση Αιμοληψίας στη Νεμέα ,στήριξε με την παρουσία του την κίνηση αυτή δίνοντας αίμα τα μέλη του Συλλόγου μας ενισχύοντας την τράπεζα αίματος και την ΙΔΕΑ της αιμοληψίας .Από την Τρίπολη παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος της Εθνικής "Ο Γέρος του Μοριά " Χριστόφιλος Ειρηναίος με μέλη του ΔΣ. Η όλη εκδήλωση και εν συνεχεία το γλέντι που ακολούθησε στέφθηκαν με επιτυχία .Αξίζουν συνχαρητήρια στον μπροστάρη Παπα-Βαγγέλη Μπακασέτα και σε ΌΛΑ τα μέλη του ΔΣ της ενοριακής επιτροπής Αιμοληψίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου