Κατά την εκδήλωση έναρξης του αγώνα, τα δύο βουνά του Πάρνωνα και του Παρνασσού ενώθηκαν συμβολικά με το άναμμα ενός μικρού αυτοσχέδιου βωμού με την ιερή φλόγα των Δελφών. Στη συνέχεια, οι δρομείς ξεκίνησαν υπό τις επευφημίες και τα χειροκροτήματα κατοίκων και επισκεπτών του Αγίου Πέτρου. Ο βροχερός καιρός κατά τη διάρκεια της ημέρας αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για τους αθλητές καθώς τους βοήθησε να βελτιώσουν την επίδοσή τους. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε ύστερα από περίπου δέκα ώρες, με μια συγκινητική τελετή για τους εννέα πρώτους αθλητές στις κατηγορίες ανδρών και γυναικών, καθώς και την απονομή βραβείων και αναμνηστικών σε όλους τους συμμετέχοντες. Ο Φορέας Διαχείρισης έλαβε τιμητική διάκριση από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα για τη συνδρομή του στη διοργάνωση.
Ευχαριστούμε θερμά, όλους τους εθελοντές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Φορέα Διαχείρισης για την οργάνωση και τη στελέχωση τριών σταθμών ανεφοδιασμού των αθλητών καθώς και την ομάδα Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Παράρτημα Τρίπολης) για την υγειονομική κάλυψη του αγώνα.
Φορέας Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα και Υγροτόπου Μουστού
Τμήμα Πληροφόρησης, Εκπαίδευσης & Δημοσιότητας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου