Στον Πήγασο αύριο στις 18:30 για να υποδεχτούμε την φλόγα


Η Δημοτική Αρχή Κορίνθου, καλεί όλους τους συμπολίτες μας, την Πέμπτη  10/05/2012 στις 6.30 μ.μ.,  στην πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου (Πήγασος) για να υποδεχτούν τους δρομείς της Λαμπαδηδρομίας, εν όψει των ΧΧΧ  Ολυμπιακών Αγώνων «Λονδίνο 2012» κάτω από την μουσική υπόκρουση της Φιλαρμονικής του Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου