Ιταλοί φοτητές στο συνεδριακό Λουτρακίου


Φοιτητές και καθηγητές του Τμήματος αρχιτεκτονικής και Αστικής ανάπτυξης του Πανεπιστημείου της Pescara της Ιταλίας, θα παρουσιάσουν τις μελέτες και τις προτάσεις τους που αφορούν τον Δήμο Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων, αύριο  Τετάρτη 9 Μαΐου 2012 και ώρα 19:30 στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου.

Τα θέματα τα οποία ήδη μελετώνται και θα παρουσιαστούν αύριο αφορούν:
1) Τη διαμόρφωση της Δημοτικής έκτασης ( πρώην Θρουβάλα) σε Πολιτιστικό Κέντρο
2) Αξιοποίηση του σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και τη σιδηροδρομική γραμμή Ισθμού –     Λουτρακίου και Ισθμού - Αγίων Θεοδώρων.
3) Ανάδειξη και αξιοποίηση της Διώρυγας Ισθμού.
4) Αξιοποίηση και αναβάθμιση του κτηρίου των Δημοτικών Πηγών.
5) Ανακαίνιση και διαχείριση του πρώην κτηρίου του ΕΟΤ (γυάλινο κτίριο)

6) Προτάσεις για την αξιοποίηση της Λίμνης Ηραίου( Βουλιαγμένης)

O κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Αρχιτέκτονας Μηχανικός κ. Μίλτος Παπαδημητρόπουλος ως εκπρόσωπος των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου