Δυο Εκδηλώσεις από το Γυμνάσιο και τα Λύκεια του Αστρους


 Δύο αξιόλογες εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί για τις επόμενες ημέρες, από το Γυμνάσιο και τα Λύκειο του Αστρους. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή, 11/5, 7.30 μμ, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου Άστρους προσκαλούν τους γονείς σε ομιλία – συζήτηση με θέμα: «Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των παιδιών μας, βελτιώνουμε την επικοινωνία, και αναζητούμε τις δικές μας απαντήσεις στην κρίση της σύγχρονης κοινωνίας» (περισσότερα ΕΔΩ).

Επίσης, το Σάββατο 12/5, 8.00 μμ, στο Ιδρυμα Ζαφείρη, η πολιτιστική ομάδα 2012,  του Γυμνασίου του Αστρους, σε συνεργασία με τον «Θυρεάτη», επιμελούνται μουσικοχορευτική εκδήλωση αφιερωμένη στον αξέχαστο Γ. Ζαμπέτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου