Μετά τις αρχικές σκέψεις για δημιουργία συλλόγου, αποφασίστηκε τελικά η συμμετοχή μέσα Σύλλογο Φίλων Κέντρου Υγείας Αστρους ο οποίος θα εγγυάται τη συγκέντρωση και τη διαχείριση των χρημάτων, αλλά και την παράδοση του ασθενοφόρου στο ΚΥ.
Το νέο ΔΣ αποτελείται από τους: Ι. Πατούρας (πρόεδρος), πατήρ Δ. Λέγκουρδας (αντιπρόεδρος), Δ. Κόλιας (γραμματέας), Π. Σαβούρδος (ταμίας), Βασιλεία Δεληγιάννη (μέλος). Στη διαδικασία συμμετείχε και ο Βουλευτής Αρκαδίας κ. Οδ. Κωνσταντινόπουλος που είναι και μέλος του Συλλόγου.
Σύντομα αναμένονται τόσο οι επίσημες ανακοινώσεις του Συλλόγου όσο και οι ενέργειες που προγραμματίζονται για τη συγκέντρωση των χρημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου