ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ"...

Τμήμα μπάσκετ
Αγαπητοί μας φίλαθλοι
η ομάδα μπάσκετ του «Ποσειδώνα» δίνει τον τελευταίο αγώνα της  αγωνιστικής περιόδου με αντίπαλο τον «Ολυμπιονίκη» και στόχο τη νίκη και την εξασφάλιση της παραμονής της στη Γ’ Εθνική Κατηγορία. Η παρουσία σας είναι πολύ σημαντική και θα βοηθήσει την ομάδα στην επίτευξη του στόχου της.


ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΜΑΪΟΥ 2012
ΩΡΑ 17:00
ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ «Γ. ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου