Ο Ζαχαριάς για τα χαράτσια στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας

 Ο βουλευτής Αρκαδίας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Ζαχαριάς τοποθετήθηκε στη Βουλή ζητώντας να καταργηθούν τα χαράτσια στην πρόσβαση των ασθενών στα νοσοκομεία και στην ιατρική συνταγογράφηση.
Πριν λίγες μέρες η κυβέρνηση, μετά την γενική κατακραυγή, απέσυρε με κατάθεση τροπολογίας, το μέτρο επιβολής 25 € για κάθε εισαγωγή ασθενούς για νοσηλεία στο νοσοκομείο, αντικαθιστώντας το με ισοδύναμο φόρο στα τσιγάρα και άλλα προϊόντα καπνού.
Ο κ. Ζαχαριάς ζητά και την απόσυρση της επιβολής 1 € για κάθε ιατρική συνταγή και του εισιτηρίου των 5 € για κάθε εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει την δωρεάν, καθολική πρόσβαση στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας και αγωνίζεται για την αξιοπρέπεια και την ισότιμη μεταχείριση των ασθενών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου