Ελλιπής η φύλαξη του Δικαστικού Μεγάρου Τρίπολης

 Ο Δικηγορικός Σύλλογος της Τρίπολης ζητά να λάβουν μέριμνα για την ασφαλέστερη φύλαξη των Δικαστικών Μεγάρων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Τρίπολης, κατά την χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση του αποφάσισε, να απέχουν τα μέλη του σήμερα ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την εμπρηστική επίθεση που έγινε στο Δικαστικό Μέγαρο Κορίνθου εις βάρος της δεύτερης ανακρίτριας Κορίνθου.
Συμπαραστεκόμαστε στο Δικηγορικό Σύλλογο Κορίνθου αναφέρει ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Τρίπολης κ. Δημήτριος Κωστόγιαννης, που εχει διήμερη αποχή, αλλά κύριος στόχος είναι η ανάδειξη του προβλήματος που υπάρχει αυτη τη στιγμή στα Δικαστήρια της χώρας.
Η εμπρηστική επίθεση στο Δικαστήριο της Κορίνθου έρχεται σε συνέχεια αυτών που παλιότερα είχαν γίνει στα Γιάννενα, στην Λάρισα, στην Αθήνα και σε άλλα Δικαστήρια της Ελλάδας.



Υπάρχει ένα συνολικό πρόβλημα το οποίο επιδεινώνεται, έτσι ο Δικηγορικός Σύλλογος της Τρίπολης αποφάσισε να στείλει έγγραφα σε όλους τους αρμόδιους φορείς όπως το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη , το Υπουργείο Δικαιοσύνης, τον Άρειο Πάγο ώστε να λάβουν μέριμνα για την ασφαλέστερη φύλαξη των Δικαστικών Μεγάρων καθώς ο εμπρησμός του Δικαστηρίου της Κορίνθου έγινε σε ώρα λειτουργίας όπου υπήρχε κόσμος μέσα σε αυτό και θα μπορούσαμε να θρηνούμε θύματα πράγμα το οποίο αυτή τη φορά αποφευχθεί ευτυχώς.
Τέτοια φαινόμενα εμποδίζουν την άρτια λειτουργιά των Δικαστηρίων και είναι κατακριτέα από όλους για το λόγο ότι κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.

Στο Δικαστήριο της Τρίπολης κατ’ επανάληψη έχουν γίνει απειλητικά τηλεφωνήματα τα οποία όπως αποδεικνύεται είναι  φάρσες ωστόσο προκαλούν αναστάτωση και δυσλειτουργία του Δικαστηρίου καθώς αρκετές σημαντικές υποθέσεις αναβάλλονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου