Ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης του Δήμου Τρίπολης Κωνσταντίνος Κατσαφάνας παραβρέθηκε ως ομιλητής σήμερα Παρασκευή 13 Ιουνίου στην εκδήλωση που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: Προώθηση και Ενίσχυση της Πρωτοβουλίας του Συμφώνου των Δημάρχων στην Ελλάδα: Περισσότεροι συμμετέχοντες , καλύτερα Σχέδια Δράσης στην Ευρώπη η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ιδρυμα Ευγενίδου , στο Παλ. Φάληρο.Ο κ. Κατσαφάνας στην ομιλία του ανέφερε τις ενέργειες που ήδη έχουν υλοποιηθεί αλλά και τις προτάσεις του Δήμου Τρίπολης στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης Αειφόρου Ενέργειας ( ΣΔΑΕ) έως το 2020.
Ο Δήμος Τρίπολης από το Φεβρουάριο του 2013 συμμετέχει στο Σύμφωνο Δημάρχων , με πρωτοβουλία του Δημάρχου Γιάννη Σμυρνιώτη , αναλαμβάνοντας δράσεις και πραγματοποιώντας ενέργειες με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε όλη την περιοχή του Δήμου.
Στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών του Δήμου Τρίπολης όπως και η προστασία του περιβάλλοντος.
Δελτίο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου