Ευχαριστούμε τις δασκάλες του πράσινου νηπιαγωγείου, το δήμο Τρίπολης και ειδικά τον κύριο Πέτρο Καλτεζιώτη για την υλοποίηση της αρχικής ιδέας του πράσινου νηπιαγωγείου, το οποίο εξελίχθηκε ίσως σε ένα από τα καλύτερα σχολεία της Ελλάδας.
Γιορτή πράσινου νηπιαγωγείου Τρίπολης
Ευχαριστούμε τις δασκάλες του πράσινου νηπιαγωγείου, το δήμο Τρίπολης και ειδικά τον κύριο Πέτρο Καλτεζιώτη για την υλοποίηση της αρχικής ιδέας του πράσινου νηπιαγωγείου, το οποίο εξελίχθηκε ίσως σε ένα από τα καλύτερα σχολεία της Ελλάδας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου