Σελίδες

Επίσκεψη μαθητών του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κάψια στο δημαρχείο Τρίπολης

 Το δημαρχείο της Τρίπολης επισκέφθηκαν σήμερα οι μαθητές του  Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στου Κάψια ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας των Ατόμων με Αναπηρία. Οι μαθητές συζήτησαν με το δήμαρχο Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη και του έθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο σχολείο τους.
Το κύριο πρόβλημα όπως είπε και η αναπληρώτρια κοινωνική λειτουργός του σχολείου κ. Καλογεροπούλου Ευγενία είναι να μεταφερθεί το σχολείο στο κέντρο της Τρίπολης, αφού τα περισσότερα παιδιά προέρχονται από τη πόλη. Επίσης λείπουν λείπουν βασικες ειδικότητες από το εκπαιδευτικό προσωπικό όπως ψυχολόγος, λογοθεραπευτής, μαθηματικός, γυμναστής και εικαστικών.



Η κ. Καλογεροπούλου τόνισε πως στην Ελλάδα η ειδική αγωγή υπολειτουργεί, σε αντίθεση με το εξωτερικό που τα πράγματα είναι καλύτέρα με πιο κατάλληλα σχολεία. Στην Ελλάδα είναι σχεδόν ανύπαρκτη η επαγγελματική αγωγή των ατόμων με ειδικές ανάγκες καθώς ειδικά λύκεια υπάρχουν μόνο στην Αθήνα ενώ στην Πελοπόννησο κανένα.

Ο κ. Σμυρνιώτης δήλωσε θετικός στο να βοηθήσει και να συμβάλλει όσο μπορεί στην καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης των ΑΜΕΑ. Ο δήμαρχος συμφώνησε να παραχωρήσει στους μαθητές ένα τμήμα στο δημοτικό λαχανόκηπο, να δουν από κοντά την ομάδα του Αστέρα Τρίπολης. Στο αίτημα του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. να μεταφερθεί το σχολείο στο κέντρο της Τρίπολης ο δήμαρχος τόνισε πως καλό θα ήταν αν αποδεσμευτούν κάποιοι χώροι να φιλοξενηθεί το σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου