Σελίδες

Λυκουρέντζος: Σε ένα – δύο χρόνια το Παναρκαδικό δεν θα έχει επιστημονικό προσωπικό

 Για το Παναρκαδικό Νοσοκομείο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μίλησε ο πρώην υπουργός και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος στην εκπομπή ‘’Επί της ουσίας’’ των Μανιατάκου - Αρτόπουλου στη Δημοτική Ραδιοφωνία σήμερα το πρωί.
Ο Βουλευτής μίλησε για την δύσκολη διετία που έχουμε μπροστά μας στην οποία δυστυχώς θα έχουμε πιο επώδυνες εξελίξεις και στον τομέα της Υγείας καθώς γιατροί του Παναρκαδικού Νοσοκομείου θα αποχωρίσουν  με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ο Ανδρέας Λυκουρέντζος τάθηκε υπέρ των αλλαγών στην υγεία και στον ΕΟΠΥΥ καθώς όπως είπε, πρέπει να δημιουργηθεί ένα καλύτερο δίκτυο υγείας και ειδικά στον τομέα της πρωτοβάθμιας φροντίδας, το οποίο πρέπει να αυτονομηθεί από τα Νοσοκομεία, γιατί όπως χαρακτηριστικά είπε δεν μπορεί να υπάρχουν καρκινοπαθής οι οποίοι δεν μπορούν να συναντήσουν τον γιατρό τους.



Η υπερφόρτωση στο Νοσοκομείο της Τρίπολης δεν επιτρέπει στους ιατρούς να δράσουν και να αποδώσουν μιας και τα άτομα τα οποία επισκέπτονται το Νοσοκομείο είναι πάρα πολλά καθημερινά . Η κυβέρνηση θα πρέπει με μετριοπάθεια, σύνεση και μέσα από διάλογο να προχωρήσει σε επιλογες τέτοιες που θα αναβαθμίσουν την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Ο κ. Λυκουρέντζος είναι υπέρ της κινητικότητας η οποία όπως είπε θα προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στον τομέα της φροντίδας.

Σε ερώτηση για τα προβλήματα με τις πλημμύρες του Παναρκαδικού ο βουλευτής τόνισε ότι τότε που κατασκευαζόταν το κτίριο θα έπρεπε οι αρμόδιοι να ελέγχουν την ποιότητα των έργων αλλά και τώρα οι αρμόδιοι στην υγεία και στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο θα πρέπει να κάνουν κάτι, γιατί τα προβλήματα θα επιδεινωθούν με αποτέλεσμα να αποδυναμωθεί το εθνικό σύστημα Υγείας στην Περιφέρεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου