Αύριο, νομικοί εκπρόσωποι εκατοντάδων δημοτικών αστυνομικών από όλη την Ελλάδα, εκτός από την κατάθεση ομαδικών προσφυγών στο ΣτΕ, θα αποστείλουν εξώδικα υπομνήματα προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και προς τον ΑΣΕΠ.
Δημοτικοί Αστυνομικοί προσφεύγουν στο ΣτΕ
Αύριο, νομικοί εκπρόσωποι εκατοντάδων δημοτικών αστυνομικών από όλη την Ελλάδα, εκτός από την κατάθεση ομαδικών προσφυγών στο ΣτΕ, θα αποστείλουν εξώδικα υπομνήματα προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και προς τον ΑΣΕΠ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου