Στη Δικαιοσύνη προσφεύγουν η ΟΤΑ και σωματεία δημοτικών αστυνομικών.
Αύριο, νομικοί εκπρόσωποι εκατοντάδων δημοτικών αστυνομικών από όλη την Ελλάδα, εκτός από την κατάθεση ομαδικών προσφυγών στο ΣτΕ, θα αποστείλουν εξώδικα υπομνήματα προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και προς τον ΑΣΕΠ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου